Business 

Broxo: Top 3 pantofi sport și noi mărci în portofoliu

Adidas Originals Superstar, Puma x Fenty Rihanna și Nike Air Force 1 sunt cele mai bine vândute game de pantofi sport din portofoliul retailer-ului Broxo, iar 70% din vânzări sunt făcute online, declară pentru LOVESPORT Ionuț Gioabă, General Manager al companiei.
INFORMAȚII RAPIDE
Top 3 vânzări în H1 2018: Adidas Originals Superstar, Puma x Fenty Rihanna și Nike Air Force 1
Top accesorii: ochelari Adidas Originals, papuci Fila, șireturi impermeabile sau din silicon
Online-ul aduce 70% din vânzări
30% creștere pentru vânările online, estimată pentru 2018
În curând în portofoliu: Under Armour, Happy Socks, Fila și Alpha Industries
Pe perioada verii, „cel mai bine se vând, fără îndoială, modelele casual-sport ce oferă flexibilitate în mișcare, dar merg asortate și la ținute lejere. Unul dintre cele mai populare modele este NMD de la Adidas Originals, un model cu un look sportiv ce se integrează bine în viața de zi cu zi. O altă categorie de încălțăminte ce se vinde vine în acest sezon sunt papucii”, spune reprezentantul Broxo.
Unul dintre modelele populare Adidas Originals NMD

„La acest moment, ponderea este reprezentată de 70% vânzări online și 30% vânzări offline. În perioada imediat următoare, odată cu venirea sezonului rece, ne așteptăm la o creștere în ceea ce privește vânzările offline”, afirmă Gioabă. Reprezentantul companiei completează:

„în acest an, estimăm o creștere cu 30% față de anul trecut în ceea ce privește vânzările online”.
 Cât despre comenzi mai speciale, un client a comandat recent un model mărimea 52.
Vorbind despre planurile de viitor, Gioabă spune că așteaptă, în curând, „produse de la Under Armour, șosete de la Happy Socks, gama de haine și accesorii de la brand-urile Fila și Alpha Industries. Cel mai nou intrat brand pe website, la acest moment, este Casio”.
În trecut, Broxo a oferit serviciul CUSTOM, direct pe website, prin care clienții își puteau personaliza încălțămintea comandată de pe site, după bunul plac. „În curând, vom oferi serviciul de cleaning, împreună cu partenerii noștri de la Crep Protect”.
Broxo comercializează pantofi sport și accesorii online, prin site-ul propriu, prin eMag Marketplace, dar și prin retail-ul tradițional,în punctul comercial deschis în Promenada Mall. Potrivit informațiilor publicate de Ministerul de Finanțe, Broxo a înregistrat, în 2017, afaceri de 1.436.486 lei și un profit net de 142.474 lei, echivalentul a aproximativ 10% din veniturile totale.

Te-ar putea interesa și

Leave a Comment