Business 

Moș Ion Roată: Online-ul aduce 40% din vânzări, vrem să dublăm volumul anul acesta

Online-ul reprezintă 40% din vânzările retailer-ului de biciclete și accesorii sportive Moș Ion Roată, în prima jumătate a anului, iar oficialii țintesc dublarea vânzărilor web, la o medie de 10-12 comenzi pe zi, declară pentru LOVESPORT Roxana Bituleanu, administrator al companiei.

INFORMAȚII RAPIDE

40% din vânzări, realizate online, în H1 2018

Țintă de dublare a comenzilor online, la 10-12 pe zi

Top 3 vânzări H1 2018: MTB, cursiere și biciclete pentru copii

MTB-urile din zona de preț 1800-3500 lei, cele mai bine vândute

Portofoliul de mărci nu se va schimba în 2018

„Ponderea online crește de la an la an – în prima jumatate a anului 2018 am vândut 40% online și restul prin showroom […]. Pentru că pregătim o surpriză clienților noștri, ne așteptăm să dublăm comenzile online, adică să ajungem la o medie de 10-12 comenzi/zi”, spune Roxana Bituleanu.

În prima jumătate a anului, „categoric, MTB-ul este categoria cea mai vândută”, urmată de cursiere și de bicicletele pentru copii. „Vindem Biciclete Felt, brand american importat și distribuit de noi, și cele mai vandute modele sunt MTB-urile din zona de preț 1800-3500 lei. Colaborăm, însă, și cu alți furnizori, cum ar fi Cross și Sprint, pentru gama de preț până în 2000-2500 lei, și Dahon – doar biciclete pliabile”, completează reprezentantul Moș Ion Roată.

Una dintre cele mai bine vândute MTB-uri
Ca sezonalitate, pe lângă Castelli, cu haine de vară și biciclete Felt, Cross, Sprint și Dahon, pe perioada verii se vând foarte bine și cauciucurile Vittoria și Continental, căștile Catlike și componente XLC, alături de pantofii Sidi. Spre iarnă, incepe să crească cerearea de haine de biciclete de iarnă Castelli, mai există cerere de biciclete în perioada cadourilor, și iarna avem o ofertă bogată de schiuri, clăpari și accesorii, precum și reparații de skiuri și snowoard-uri.
Printre cele mai bine vândute echipamente și accesorii Castelli, pe perioada verii, se numără și produsele de mai jos:
Echipamente și accesorii Castelli

Întrebată despre comenzile care ies din tiparele de zi de zi, Roxana Bituleanu spune că, aproape întotdeauna, bicicletele de triatlon livrate fac obiectul unor comenzi speciale, prin gradul ridicat de opțiuni de personalizare disponibile.

Portofoliul de mărci nu va suferi modificări majore, pe parcursul acestui an. „Suntem mereu căutați de către diverși producători străini, poate tocmai pentru că ne-am axat doar pe importul unor brand-uri premium. Însă, asimilarea unui astfel de brand pe piața noastră este un proces costisitor, atât financiar cât și ca timp. Cel puțin anul acesta nu va fi nici o schimbare, din acest punct de vedere”, explică reprezentantul companiei.

Fondat în 16 Noiembrie 2009, Moș Ion Roată este unul dintre cei mai importanți retaileri de biciclete, echipamente și accesorii sportive din România.

Te-ar putea interesa și

Leave a Comment