Echipamente 

Sezon nou, tricouri noi: Chelsea, Man City și Atletico Madrid

Continuă ofensiva de marketing din fotbal, iar producătorul de echipamente Nike mizează, de această dată, pe al treilea rând de tricouri care, în mod tradițional deja, permite mai multe inovații, are mai puține restricții de culoare și o mână ceva mai liberă la design.

Chelsea Londra

Trupa lui Abramovich (încă) va avea al treilea kit de joc în culoare bleu, iar la nivel de detaliu, se disting imagini aeriene cu stadionul Stamford Bridge. Ca mic element tech, tricoul poartă pe față, în stânga-jos, un logo Nike Connect care, odată scanat cu telefonul, aduce conținut suplimentar celor care achiziționează noul echipament.

Manchester City

Petrodolarii din fotbal aleg tot Nike și,din nou,vorbim despre al treilea rând de echipament. De undeva, din istoria clubului „cetățenilor”, este reînviată dunga diagonală, iar la coloristică, Nike pășește ceva mai curajos în zona mai puțin tradițională. Poate suna copy-paste din descreirea dde mai sus, dar și acest tricou prezintă, la nivel de detaliu, imagini aeriene cu East Manchester, stadionul Etihad și zonele înconjurătore.

Atletico Madrid

Tot bleu, de această dată cu dungile verticale clasice ale clubului și, bineînțeles, detalii cu nimic altceva decât imagini aeriene ale orașului Madrid. Focusul principal este reprezentat, de această dată, de Fântâna lui Neptun, situată în Madrid. Nike devine amuzant în descrierea oficială – portocaliul de pe echipament reprezintă modul în care soarele se reflectă din tridentul lui Neptun.

Puteți vedea și alte noi tricouri de fotbal ce sunt sau vor fi folosite în sezonul 2018-2019, chiar aici: Arsenal Londra (link), Boca Juniors și PSG (link), Tottenham Hotspur, Atletico Madrid și Chivas Guadalajara (link), AS Roma (link).

Te-ar putea interesa și

Leave a Comment