Business 

Stupid Marketing: Intersport lansează magazinele cu nume de boală

Într-o piață românească relativ cuminte a branding-ului, în care doar Eboda se apropia un pic de Ebola, grecii care dețin franciza Intersport răstoarnă toate barierele și lansează, pe parcursul acestui an, magazinele de echipament sportiv cu nume de infecție – The Athlete’s Foot, potrivit Ziarului Financiar (link).

Despre ce vorbim, mai exact:

Athlete’s foot (tinea pedis) is a fungal infection that usually begins between the toes. It commonly occurs in people whose feet have become very sweaty while confined within tightfitting shoes. Signs and symptoms of athlete’s foot include a scaly rash that usually causes itching, stinging and burning (sursa).

Într-o țară în care engleza este, în mare proporție, măcar înțeleasă, în marile orașe, iar comunitatea sportivilor știe ca Athlete’s foot este una dintre cele mai des întâlnite infecții, intrarea cu acest brand arată și o cultură organizațională în care nimeni nu are curajul să îi spună șefului că are o idee proastă. Pe de altă parte, nu este prima oară cînd grecii încearcă să fie amuzanți în România – vezi și efemerul magazin online falimentat de ani buni, curajos numit Koyos.

Rețeaua magazinelor cu nume de infecție are o prezență în 27 de țări din lume, iar mărcile distribuite sunt tradiționalele Nike, Adidas, Reebok, Asics, New Balance, Converse, Puma și Vans. Aceleași ca la majoritatea retail-erilor de echipamente sportive.

Să le urăm succes la intrarea în România și să sperăm că nu urmează să vedem și farmaciile Infecția, energizantele Infarct sau smartphone-urile Sociopat.

Te-ar putea interesa și

Leave a Comment