Moș Ion Roată: Online-ul aduce 40% din vânzări, vrem să dublăm volumul anul acesta
Online-ul reprezintă 40% din vânzările retailer-ului de biciclete și accesorii sportive Moș Ion Roată, în prima jumătate a anului, iar oficialii țintesc dublarea vânzărilor web, la o medie de 10-12 comenzi pe zi, declară pentru LOVESPORT Roxana Bituleanu, administrator al companiei.
INFORMAȚII RAPIDE
40% din vânzări, realizate online, în H1 2018
Țintă de dublare a comenzilor online, la 10-12 pe zi
Top 3 vânzări H1 2018: MTB, cursiere și biciclete pentru copii
MTB-urile din zona de preț 1800-3500 lei, cele mai bine vândute
Portofoliul de mărci nu se va schimba în 2018
„Ponderea online crește de la an la an – în prima jumatate a anului 2018 am vândut 40% online și restul prin showroom […]. Pentru că pregătim o surpriză clienților noștri, ne așteptăm să dublăm comenzile online, adică să ajungem la o medie de 10-12 comenzi/zi”, spune Roxana Bituleanu.
În prima jumătate a anului, „categoric, MTB-ul este categoria cea mai vândută”, urmată de cursiere și de bicicletele pentru copii. „Vindem Biciclete Felt, brand american importat și distribuit de noi, și cele mai vandute modele sunt MTB-urile din zona de preț 1800-3500 lei. Colaborăm, însă, și cu alți furnizori, cum ar fi Cross și Sprint, pentru gama de preț până în 2000-2500 lei, și Dahon – doar biciclete pliabile”, completează reprezentantul Moș Ion Roată.


Întrebată despre comenzile care ies din tiparele de zi de zi, Roxana Bituleanu spune că, aproape întotdeauna, bicicletele de triatlon livrate fac obiectul unor comenzi speciale, prin gradul ridicat de opțiuni de personalizare disponibile.
Portofoliul de mărci nu va suferi modificări majore, pe parcursul acestui an. „Suntem mereu căutați de către diverși producători străini, poate tocmai pentru că ne-am axat doar pe importul unor brand-uri premium. Însă, asimilarea unui astfel de brand pe piața noastră este un proces costisitor, atât financiar cât și ca timp. Cel puțin anul acesta nu va fi nici o schimbare, din acest punct de vedere”, explică reprezentantul companiei.
Fondat în 16 Noiembrie 2009, Moș Ion Roată este unul dintre cei mai importanți retaileri de biciclete, echipamente și accesorii sportive din România.